Nu sunt mare consumator de TV, insa imi plac reclamele, unele dintre ele, mai exact. Modul de promovare al unor branduri mi se pare de-a dreptul genial, in timp ce modul de promovare al altor branduri mi se pare stupid. Trecand peste reclamele la detergenti, sampoane si geluri de dus, care isi autodepasesc nivelul de penibilism ( penibilitate ? :-/ ), mi-a atras atentia o reclama ce ruleaza de cev timp la TV si promoveaza guma de mestecat:
Ce putem intelege de aici?
- Daca vrei sa urci in avion cu gust de cafea, trebuie sa platesti doua bilete. Acum inteleg de ce sunt atatea cafenele in aeroporturi. Nesimtitii vor sa ne scoata cu forta bani in buzunar.
- Trebuie sa acorzi atentie maxima sentimentelor, pentru ca poti dezvolta o adevarata relatie cu gustul de cafea.
- Daca ai un zambet perfect si iti miroase gura a mentol, bubblegum, coacaze sau ce alte arome are Orbit prin oferta, primesti loc la clasa 1.
Orbit poate duce la falimentarea companiilor aeriene!
Concluzia este una singura. Orbit nu este doar o guma de mestecat, fiind un adevarat instrument pentru economii. Spre norocul nostru, exista pastilutele de 1.5 lei care ne ajuta sa platim un singur bilet si sa nu ne incurcam cu suplimente de sute de euro pentru a sta ca bosii la clasa 1.
De asta nu au companiile low cost clasa 1! Toti saracii mesteca orbit si ar insemna cheltuieli uriase pentru bietii Wizzair, Bluair sau ceilalti asemenea.